با ما تماس بگیرید:

لقمه بر آلومینیوم تکنیتا ماشین

چه زمان میتوان به یک دستگاه برش در صنعت درب و پنجره دوجداره گفت دستگاهی همه کاره؟ آیا اره قدرت برش پروفیل های UPVC و آلومینیوم را دارد؟ یا دقت و سرعت کافی را دارد؟ آیا میتواند پروفیل هایی با ابعاد خیلی بزرگ را نیز ببرد؟ یا که می تواند کار یک اره لقمه بر را هم انجام دهد و اگر کار شما با پروفیل های آلومینیومی است، شما را از تهیه ی اره ای دیگر بی نیاز کند؟ میشود روی امنیت آن حساب کرد؟ جواب اره ی دو منظوره ی تکنیتا ماشین به تمام این سوالات مثبت است.

اره آلومینیوم بر تکنیتا ماشین

اره ی آلومینیوم بر و UPVC تکنیتا قدرتمند ترین و توانا ترین اره ای است که شما برای تولید درب و پنجره دوجداره خود پیدا میکنید. این دستگاه دارای ویژگی های بسیار زیادی است که آن را تبدیل به اره ای کامل و فول آپشن می کند. از جمله سیستم هیدروچک، پیشانی کشویی که قابلیت برش پروفیل های بزرگ کرتین وال را فراهم میکند، میکروسوییچ ایمنی، سیستم خنک کاری، میز غلتک دار و … .

 

در میان تمام این توانایی ها آپشنی به صورت ویژه روی این اره قرار دارد که زمانی امکان میپذیرد که با دستگاه متر دیجیتال UPVC تکنیتا ماشین همراه باشد.

متر های دیجیتال UPVC برند تکنیتا ماشین متر هایی هستند با صفحه کنترل لمسی و دقت 0.1 میلیمتر که جایگزین متر دستی دستگاه های اره و برش زهوار می شوند. این متر ها عملیات اندازه گیری پروفیل جهت برش را به طور دیجیتال و اتوماتیک انجام می دهد و تخته برش را بدون دخالت اپراتور و بدون خطا برای انجام عملیات برش آماده می کند. این متر در ابعاد مختلف تولید می شود و در مقایسه با همتایان خارجی خود ویژگی های برتر زیادی دارد. از جمله توانایی خواندن فلش USB و سازگار با فرمت فایل های اکسل جهت ورود لیست برش از این طریق.

اره لقمه بر

زمانی که متر دیجیتال تکنیتا در کنار اره آلومینیوم بر تکنیتا ماشین قرار می گیرد، قابلیت آن را پیدا می کنند که برنامه ی لقمه بری روی این دو دستگاه اجرا شود و این دو ماشین در ادقام با یکدیگر قادربه انجام پروسه ی لقمه بری به صورت تمام اتوماتیک شوند.

در این صورت شما کافیست تعداد لقمه های مورد نیازتان و طول هر لقمه را در صفحه کنترل متر وارد کنید و بعد دکمه آغاز عملیات را بزنید. در ادامه بدون نیاز به دخالت اپراتور این دو دستگاه با یکدیگر سینک شده و عملیات لقمه بری را تا انتها انجام می دهند. برای دیدن نحوه عملکرد این دو دستگاه هنگام لقمه بری ویدیو های موجود در این صفحه را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *